26 April 2010

Selamat Pengantin Baru..

Semalam-25 April 2010 Ahad, aku dan suami pergi ke jemputan kawin Mak Long kat kampung.....Mak mentua aku pun ada bersama...bertolak dari rumah jam 8 pagi, sampai kat kampung jam 9.30 pagi...

Di rumah Mak Long, aku tengok tak ramai ahli keluarga yang ada...macam biasa la, anak-anak Mak Long berkumpul bersama...ada Along Ijam dan keluarganya, Yan serta suami dan anak-anak...Jais pun ada...yang tak ada cuma kak Wa je sebab berada di hospital, anaknya kena demam denggi...

Sembang punya sembang, jam dah nak masuk waktu tengahari...seperti yang dirancang kami pun bertolak dari rumah Mak Long ke rumah pengantin perempuan di Kapar...

ini la antara gambar-gambar yang sempat aku 'snap'









Majlis bersanding di rumah pengantin perempuan..



dan yang ini suami aku 'snap'...hehehe...


tengah tunggu pengantin lelaki...




tunggu pengantin perempuan keluar..

Dariku dan keluarga mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada Ahmad Effendy bin Isnein (abang Eddy) dan pasangannya Siti Suhana (kak Ana)..moga kalian bahagia selamanya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan