24 April 2010

BoLasepak...



Bolasepak? Antara kelab-kelab gergasi yang terkenal..sebut saje siapa..MAN U, ARSENAL, CHELSEA, LIVERPOOL dan banyak lagi...dan nama-nama kelab ini mempunyai ramai peminat..masing-masing mempunyai kelebihan yang tersendiri..

Aku minat permainan bolasepak..Rasanya bukan aku saja, malah ramai pompuan macam aku juga meminati permainan tu..Aku antara jutaan peminat yang menyokong kelab gergasi, MANCHESTER UNITED..bukan aku tak nak sokong bolasepak tempatan, tapi boleh tengok sendiri la bagaimana prestasi dan corak permainan bolasepak tempatan..nilaikanlah sendiri....aku bukanlah begitu fanatik, cuma aku suka dengan corak permainan bolasepak antarabangsa ni, jauh bezanya dengan bolasepak tempatan.
Aku bersaing dengan husband, yang mana dia pula menyokong kelab CHELSEA..hehe...persaingan sihat....sekadar suka-suka saja...Kerana minat, aku tak pernah ketinggalan menyaksikan perlawanan MAN U, sama ada liga Inggeris mahupun liga Eropah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan