26 April 2010

Hari ini....

Hari ini...seperti biasa aku pergi keje...drive sendiri gi opis...ermmm...semenjak dah boleh memandu ni, aku rasa banyak ragam bila ada kat jalanraya, kemalangan, orang dok himpit kereta aku, orang dok hon kete aku...apa-apa pun aku tak amik pusing sebab aku tak kacau laluan orang...Aku hanya ingat pesanan suami aku supaya berhati-hati bila memandu...

Memang terasa kelainan bila dah boleh pegang stereng kete ni...mula-mula gugup sikit,tapi lama kelamaan aku semakin mahir...Alhamdulillah..berkat tunjuk ajar cikgu kat sekolah memandu tu, namanya Hafiz..(thank u cikgu Hafiz..)...

Dari segi bajet..tak leh nak kata la, memang berubah abis...bajet untuk isi minyak dan tol...adeeiii...itu belum masuk lagi bab-bab kerosakan kete...yang pasti setiap bulan aku kira jumlah perbelanjaan untuk semua aspek...


antara kete idaman aku..hehehe...(angan-angan jer....tapi mana la tau kalau ianya boleh menjadi kenyataan..betul tak?)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan